petek, 26. julij 2013

Vsak začetek je težak

Kdo si ne želi preživeti poletja v tem raju?
Kdo si ne želi preživeti poletja v takem raju?


 



Poletje je prišlo, sedaj pa nas že žge kot nore. Najbolje bo, da se zaprem kar v hladilnik.

Večina maturantov je svoje rezultate že sprejela, dobili smo obvestila o sprejetju (ali nesprejetju) na željeno fakulteto. Zdaj je to že za nami in vsi srečni, praznih glav, pohajkujemo po svetu.
No, ne vsi. Eni smo pridni in večino dneva zabijemo ob počitniškem delu. Osebno si bom vzel september za tisti trdo zaslužen počitek po štiriletnem "garanju" na gimnaziji.

Verjetno se vsi moji vrstniki ubadate s tem, kaj bi počeli te sončne proste dni. Eni greste na morje, drugi prebijete vsako noč zunaj in se vračate domov le za en skok v posteljo, nato pa spet na "eno" pijačo. Drugi si želimo početi nekaj novega, najti kak hobi. No, jaz sem v prostem času na delovnem mestu malo surfal po internetu in se seznanil s pisanjem bloga. "To bi pa šlo", sem si rekel in, evo me, pišem svoj prvi post. Ni bogve kaj, ampak sčasoma mi bo šlo bolje :)

Zakaj se moj blog imenuje Mešano Meso na Žaru? Ne vem. Inspiracija trenutka, verjetno. Bil sem lačen. Pravzaprav sem še.

Za prvič bo dovolj. Kdaj bo naslednji post še ne vem. Mi pa lahko pomagate s komentarji in predlogi za teme, o katerih naj pišem. Vem, da je na začetku čudno. Ampak upam, da bo sčasoma postalo del mene.

Uživajte v vročem večeru in topli noči, v dobri družbi, ob dobri hrani in pijači!


Ni komentarjev:

Objavite komentar