petek, 31. januar 2014

Viski s cimetom in jabolki

Končno konec izpitnega obdobja! Včeraj sem imel zadnji izpit, zdaj sem pa dva tedna frej.

Za ta poseben dogodek, sem par dni nazaj prvič poizkusil en recept, ki sem ga naključno našel na internetu: Apple and Cinnamon Infused Whiskey ali po naše z jabolki in cimetom prežet viski. Sliši se super :)
Se mi pa zdi, da je najboljši čas za tak viski okoli božiča, cimet in jabolka so nekako del tistega časa. Ampak! Se ga ne bomo branili niti zdaj.

Torej, recept je zelo enostaven. Sestavine so tri, potrebščin je nekaj več:
  • seveda viski (naj ne bo predober, ker bi ga bilo škoda)
  • cimetova skorja (palčke), sam sem dal 3 vrečke (12 palčk), lahko tudi manj
  • jabolka, dva ali tri
Jabolka olupite, narežite na majhne krhlje ter skupaj s cimetovimi palčkami vrzite v stekleno posodo. Sam sem uporabil posodo za bovlo, še bolje pa je, da uporabite tako, da se jo da neprodušno zapreti, kozarec za vlaganje, ... 

Nato pa preprosto zalijete z viskijem in zaprete posodo.


Ker se mi je zdelo, da sem uporabil preveč jabolk (viski jih ni prekril), sem šel naslednji dan še po eno steklenico viskija.
Celotno zadevo postavite nekam na hladno (shramba, klet) in pustite na miru. Za koliko časa? Tu sem naletel na zelo različna navodila. Eni so rekli, da pustimo zgolj čez noč, drugi teden, dva, nekateri celo do enega meseca (baje se šele takrat viski popolnoma prežame z jabolki in cimetom). Poskusite. Ko se odločite, da je dovolj, zadevo preprosto precedite (tudi skozi filtrirni papir ali čisto krpo) in pretočite.

Po treh dneh

Mi smo imeli pokušino po treh dneh (konec izpitov) in ni bilo slabo. Bom pa pustil še vsaj kak teden.

Najbolj se je čutilo cimeta (možno, da sem ga dal preveč). Ampak dišalo je pa prav božansko.

Ta recept lahko uporabite tudi za kako drugo pijačo, z drugimi sestavinami (vanilijevi stroki, ingver, čili, ...). Eksperimentirajte!

Torej, ideja za darilo, ki bo skoraj vsakemu ljubitelju viskija všeč. Ali pa preprost način kako "oplemenititi" kak slab viski.

Na zdravje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar