sobota, 18. januar 2014

ASMR

Oziroma Autonomous Sensory Meridian Response. Zelo zanimivo in prijetno občutje.


Možno je, da ste to že občutili, le vedeli niste, da ima ta občutek specifično ime. (Podobno kot deja vu.)

Na kratko, to je občutek, ki ga nekateri ljudje (še zdaleč ne vsi) doživijo oziroma doživljajo, ko slišijo nek zvok, glas, vidijo kake signale, ... Ljudje različno reagirajo na te signale, tudi vsi tisti, ki so pod vplivom ASMR-ja, se ne odzivajo na iste signale. Na primer: ASMR community vedno bolj raste, vedno več vsebine je na internetu za  našo sprostitev. Toda, večinski del teh vsebin so videi, v katerih ljudje šepetajo, igrajo razne vloge, ... Meni pa gre šepetanje na živce. Prav nasproten učinek ima kot nek glas, ki pri meni sproži ASMR reakcijo. Sploh šepetanje na radiu ali televiziji. Prav znervira me.

Prilagam dva videa, ki meni sprožita ASMR reakcijo. Zaradi njunih glasov, naglasov.



Grem stavit, da bo nekaterim glas tega moškega oduren oziroma ga ne bodo mogli dolgo poslušati. Tudi meni gre po eni strani na živce, ampak vseeno sproži reakcijo.



Ste mogoče še vedno malo zmedeni?
Občutek, o katerem govorim, je podoben tistemu, ki ga dosežemo s tole zadevco:


Nekateri ga opisujejo kot možganska masaža, možganski orgazem, braingasm, ... vedno pa se pojavi beseda tingling, torej nekakšno mravljinčenje. Ponavadi se pojavi na skalpu, vratu, navzdol po hrbtu, tudi po udih. Nasploh zelo prijeten občutek. Dostikrat ga lahko še ojačamo z božanjem rok, vratu, ...


Ga pa ne gre zamešati s kurjo poltjo. Ta pride, ko slišimo kako res dobro glasbo, orkester, dober glas, ... ampak to ni ASMR.


Kakor vse dobre stvari, se tudi tega občutka naše telo navadi in sčasoma signali, ki so nam ga včasih sprožili, niso več "dovolj močni". Postanemo imuni. Takrat je treba potrpeti in poskusiti čez teden, dva. Ali pa najti kake druge signale, ki bodo učinkovali.

Da vam pokažem še kakšne vsebine (ki me motijo in pri meni sprožijo nasproten učinek) so večinoma na voljo za ASMR-jevce:







Torej, kot sem omenil, večini "ASMR ljudem" reakcijo sproži šepetanje, crackling noises (kot v primeru govora tega moškega), razni vizualni efekti, dejanska masaža skalpa, vratu, tuji naglasi (kot v drugem videu te objave, vzhodno-evropski naglas), ...

Poznam nekaj ljudi, ki pri meni sprožijo ta občutek, ko se pogovarjam z njimi. Če poznate koga takega, se kar dogovorite za pogovore, ampak pazite, da ne bodo prepogosti :)

Želim, da tudi sami čimprej odkrijete kaj vas spravi v to skrivnostno stanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar