sobota, 4. januar 2014

Začetek

Že dvajset novoletnih praznovanj sem dal skozi, že dvajseti "novi" začetek se je zgodil par dni nazaj. Je pa še prezgodaj, da bi lahko govoril o tem, da bo letos vse drugače. Gotovo bo kaj novega.

Prva fotka letos
Naj bo res čimbolj pestro in razburljivo, ker dolgčasa noben ne mara! Ni nujno, da se dogajajo same dobre in lepe stvari, kontrast je namreč potreben.

Želje?
Jah, jih je mnogo. Vse imajo potencial za uresničitev, je pa seveda na meni, da za to poskrbim.
Res si želim, da bi letos moja omara dobila nekaj iz tvida (čeprav bolj ko razmišljam, bolj dvomim, da bi na meni dobro izgledalo).

nekaj takega ...
ali pa s takim vzorcem
Še naprej se trudimo, da Slovenija ostane lepa dežela z dobrimi medčloveškimi odnosi. Rezultati moje kratke ankete so pokazali, da vas je večina novo leto pričakala nekje v Sloveniji. Kar je super, saj premalo poznamo našo državo, nudi pa nam veliko. Družba je bila pretežno družinskega ter prijateljskega značaja.


Slovenija je, na zunaj, četrta najmirnejša država na svetu. Ostanimo še letos tako visoko.

Aja, pa mal snega nej nameče, ker tole je že mal smešn :)

Bi bilo dosti bolj čarobno s snežinkami
Naredite si leto 2014, kakršno si želite. Nihče ga ne bo ustvaril namesto vas ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar