ponedeljek, 16. december 2013

Zima

Pa je že pol decembra mimo. Spet gre prehitro, kot vsa leta do zdaj.

Snega ni še od nikoder, je pa pokrajina vseeno pobeljena z ivjem in slano, kar ne izgleda slabo.


Zima mi je bila vedno pri srcu, večinoma zaradi snega, zdaj pa bolj zaradi nižjih temperatur in možnosti plastenja (angl. layering). Poleti namreč razmišljam samo o tem, kako malo lahko oblečem, v čem mi bo najmanj vroče. Na koncu sploh ni pomembno, ker mi je vroče v vseh oblačilih. Pozimi pa lahko končno izbiram, kaj bom oblekel, da mi bo toplo. Če pa vse skupaj še izgleda dobro, je pa sploh super :)

Lahko ugotovite kaj vse je na fotki?
Bliža se božič ter Silvestrovo. Če bo na ulicah čutiti kak poseben božični duh, ne vem. Meni se zdi, da je cel december tak, zato se ne bo vzdušje nič spremenilo. Po Silvestrovem gre pa tako vse spet nazaj v svoje tirnice.

Uživajte v drugi polovici decembra, ne se pritoževat čez mraz, zavežite si šal, nadenite rokavice in pejte na sprehod, kuhano vino s prijatelji.

Okrašen stari del Kranja

Ni komentarjev:

Objavite komentar